A nyomtatott média örök vetélytársa a sugárzott reklám

Miként érhetek el nagyobb hatékonyságot, kevesebb pénzből, mint a TV-rádió reklámokkal.

A reklám szó hallatán általában a TV-rádió reklám jelenik meg az emberek lelki szemei előtt.

Ez nem véletlen. Óriási tömegeket lehet vele elérni, és ez az egyik legnépszerűbb hirdetési forma Magyarországon. De ezt nem mindenki engedheti meg magának!

Mégis, mennyibe kerül egy ilyen hirdetés?

10 mp-nyi televíziós megjelenésért idősávtól és hossztól függően százezer forinttól akár 1,5 millió forintig terjedő összeget is el lehet költeni, de rádióreklám esetén is több százezres költséget jelent. És a megtérülés akár hónapokba is telhet…

Persze, a nagyobb cégeknek megérheti egy-egy televíziós reklám, de a kis- és középvállalkozások többsége nem engedheti meg magának még a rádiós hirdetési formát sem. Arról nem is beszélve, hogy szűkebb vagy speciális célcsoportot pontosan megcélozni is roppant nehéz vele.

Miért szeretnek akkor a nagy cégek mégis a TV-ben, rádióban reklámozni?

Mert a nézettségi-hallgatottsági adatokkal egyszerűen és nagyszerűen „mérhető”, hogy hány emberhez ért el az üzenet. 
CSAKHOGY! Manapság egyre terjed a „reklámelkerülés” jelensége – a médiafogyasztók, vagyis a lehetséges vevők, egyre inkább kerülik a tömegmédiából rájuk zúduló áradatot. Veled hányszor fordult már elő, hogy a reklámblokk alatt lehalkítottad a TV-t – rádiót, vagy éppen másik csatornára kapcsoltál? Ez a fajta immunitás a magyar lakosság több, mint 25%-át érinti, nehéz és költséges tehát napjainkban egy reklámspottal felkelteni a célcsoport figyelmét.

De akkor milyen eszközök maradnak a kis- és közepes cégeknek?

Rengeteg! Nézzük meg, hogyan áll össze egy nap:

Egy aktuális felmérés szerint naponta átlagosan 5 órát töltünk otthon ébren, ezzel szemben akár több mint 11-13 órát vagyunk lakásunkon kívül. Vezetünk, vagy közlekedünk egyéb módon, ülünk a munkahelyünkön, vásárolunk stb. 
Ez egy napunk 55%-a! Az időnk több, mint felében elérhetőek vagyunk kültéri és beltéri reklámfelületeken, online és offline! Ez elképesztő mennyiségű potenciális reklám-megjelenési lehetőséget jelent. Kitűnni is sokkalta könnyebb egy olyan igazán meghökkentő, figyelemfelkeltő hirdetéssel, amellyel nem otthonában, hanem mondjuk bevásárlás közben az üzletben, egy épület oldalán, autóbusz külső felületén, vagy a járdára ragasztva találkozik a vevő.

A vizuális kommunikáció ebben a formájában a potenciális vevő hamarabb eldönti, illetve el tudja dönteni, hogy érdekli-e a reklám, mint a sugárzott médiából, ahol a tömbösítés okán reklám vakság-süketség alakul ki és fel sem tudják kelteni az érdeklődését. Egy jól elkészített nyomtatott reklámot tudatosan néz meg az érdeklődő és van ideje feldolgozni azt, nem nyomja el a következő reklám-műsorblokk. Egy jó reklám után megfordul az ember, megáll előtte, vagy akár kézbe fogja, amivel még több érzékszervre hat. 

Miért és hogyan jó ez Neked?

A nyomtatott média esetén költséghatékonyabb, pontosabban célzott megjelenést lehet elérni, mely a reklámra fordított forintjaidat jobban kamatoztatja, mint a TV-rádió esetén. A reklám alapjának elkészítése kevésbé költséges, mint egy TV reklám esetében. A grafikai alap több felületre könnyebben optimalizálható, akár online megjelenésre is. 

Miért válassz minket?

Több évtizedes szakmai tapasztalattal, könnyen és gyorsan készítjük el az alap grafikát, amivel időt és költséget spórolunk Neked. Grafikusaink rugalmasan, ügyfélcentrikusan, az aktuális trendeket alakítva készítik a megjelenéseket. Saját gépparkunk segítségével rövid határidővel készülnek el a kívánt termékek. Kivitelezésben folyamatosan képzett dekoratőreink, maximális igényességgel végzik el az utolsó simításokat a tökéletes ügyfél elégedettséget szem előtt tartva.